lördag 23 oktober 2010

Nej tack till Syrianska FC

Jag kikar runt bland kommentarerna till artiklar om Syrianskas avancemang. Sverigetalibanerna är upprörda och man ser hur kommentarer raderas en efter en. Jag lider med de som jobbar på aftonbladet, svd, dn och expressen som måste sitta uppe denna lördagkväll för att radera rasistisk kommentar efter rasistisk kommentar. "DET ÄR EN MÖRK DAG FÖR SVENSK FOTBOLL!", "JAG ÄCKLAS!", "RASISTISKT LAG!", "NU KOMMER VI FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN FÅ SE NÅGOT SOM ENDAST FINNS UTOMLANDS OCH KALLAS FÖR "SUPPORTERBRÅK"!" Haha Sverigetalibaner är patetiska människor

Jag vill tillägna alla upprörda Sverigetalibaner en låt!

5 kommentarer:

  1. Du e fanimej sjuk o själv rasist!!!

    SvaraRadera
  2. håller med "anonym" du är vrickad, ditt resonemang slår tillbaka på dig själv - kastar sten i glashus...

    SvaraRadera
  3. Ohhh, nu kan jag inte motstå det. Vari ligger min rasism och mot vilka riktas den?

    SvaraRadera
  4. mobbad, och välldigt fin utbildnig du har med dina patetiska kommentarer.och for alla som ar trotta pa allsvenskan som behover ett lag som SYRIANSKA,grymt bra supporters som kommer att fa fargblinda att borga se dom ratta fargerna

    SvaraRadera
  5. Hoppas att flera lag som Syrianska dyker upp och slår ut den patetiska färglösa svenska fotbollen

    SvaraRadera