måndag 18 oktober 2010

NEEEEEEEEEEEEEJ

Nej, inte mera av sagan om ringen. Filmen jag talar om kommer heta Hobbit. LOTR-böckerna och filmerna är så överhypade som in i helvete. När jag var ca 10 år skrev jag en fantasybok inspirerad av Narniaböckerna. Denna bok visade sig sedan vara av samma stuk som Sagan om ringen, trots att jag vid det skedet inte ens kände till dessa böcker. Om en 10åring kan skriva sådana böcker då är de inte bra.

Vem kan tro att töntiga fanboys med udda personligheter kan få så mycket uppmärksamhet? Lägg ner skiten.

4 kommentarer:

  1. Hahaha. Jag läser gärna din bok som du skrev när du var tio isf...

    SvaraRadera
  2. du borde inte litat på din mamma när hon sa: "jääättebraaa, precis som den där sagan om ringen"

    SvaraRadera
  3. Jätte bra skrivet, är du fortfarande 10 år eller.

    SvaraRadera
  4. Överhypade? Överhypade är väl filmer som Avatar, Independence Day, ET, Day after Tomorrow och 2012 för att nämna några få. LOTR tillhör de bästa filmerna som någonsin gjorts, om man tar ett helhetsgrepp där samtliga aspekter beaktas.

    SvaraRadera