tisdag 19 oktober 2010

Konstig artikel

Här är en brud som levde med en porrmissbrukare.
Några kommentarer om artikeln:


– Han fick mig att tro att det är något som alla gör, säger Nina Engström.
Det ÄR något som alla gör.

Hon förklarade flera gånger hur illa hon tog vid sig över att han ägnade timmar varje dag åt att titta på porrfilmer. 

Vem ägnar timmar varje dag åt porrfilmer? Man tittar, man onanerar, man kommer och sen vill man inte ha med porr att göra längre. En kille som har kommit blir tillfälligt asexuell. Det finns i männens gener.


Och sen hittade jag nya filmer, i bilen och på alla möjliga ställen. 
 Vem har porrfilmer i bilen? Pratar vi om en relation som var på 80-talet? Porrfilmer kan man ladda ner eller rent av se direkt via porrsidor. Det är inget man köper och gömmer i bilen.



 – Jag mådde så illa av det här. Man blir osynligt kränkt och får dåligt självförtroende över att han hellre valde att titta på porr än att vara med mig
Som att tjejer inte tänker på andra...

Och i somras, under inspelningen av Lite sällskap, drog hon igång nätverket Kvinnor för Porrfria Relationer.
Det är är helt klart en lögn. Nätverket är inget annat än en lesbisk orgie.


– Vi har fått mycket bra reaktioner. Och vi har gjort ett par föreläsningar, säger Nina Engström. 
 Man gör inte föreläsningar, man håller föreläsningar. Detta är en freudiansk felsägning och hon syftar på det andra som de verkligen gör.

Nu undrar jag självklart om det finns filmer från "föreläsningarna" någonstans att ladda ner? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar